Afhalen: [adres, plaats], ma–za 00:00–00:00. Geen verzending.
op basis van 85 beoordelingen

HULP EN INFO

Selecteer een categorie voor hulp

Levertijden Nederland

Tijdens het afrekenen kun je zien wat het eerstvolgende levermoment is.
Als die dag niet uit komt voor jou dan kies je gewoon een andere dag in de checkout. Over het algemeen geldt dat bestellingen die worden geplaatst voor 12:00u dat deze de volgende dag geleverd kunnen worden.

Ik ben niet thuis op het moment van bezorging, wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt er altijd geprobeerd om de bestelling bij de buren af te leveren. Indien aflevering bij de buren niet mogelijk is, neemt onze bezorgdienst het pakket weer mee terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter in de brievenbus. Hierop staan de gegevens van de buren bij wie het pakket is bezorgd of instructies voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment.
Je ontvangt hier ook een notificatie van per e-mail.

Wat moet ik doen als mijn pakket vertraagd is?

Wij doen er samen met onze vervoerder alles aan om alle bestellingen volgens afspraak te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden of feestdagen mogelijk voorkomen dat er vertraging ontstaat. Taxusdirect.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de vervoerder. Meld het alsjeblieft wel aan ons, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en verbeteren.

Transport & bezorgmoment

Bestelde planten en/of accessoires worden zorgvuldig voorbereid op verzending. Onze vervoerder, DPD, bezorgt tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een track & trace mail. In deze e-mail zou je eventueel nog je bezorgadres kunnen wijzigen of je aangeven dat de chauffeur het pakket ergens rondom het huis mag neerleggen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending van planten en plantaccessoires binnen Nederland: €5,95
Verzending van één enkel brievenbusproduct binnen Nederland: €4,95
Verzending van planten en plantaccessoires naar België: €5,95
Bij bestellingen vanaf €50,- is verzending gratis binnen Nederland en België.

Alle tarieven zijn incl. BTW.

Bezorgen jullie tijdens vorst?

Bij strenge vorst is er een verhoogd risico op kouschade tijdens het transport. Het kan dan voorkomen dat we jouw bestelling een dag of enkele dagen later moeten bezorgen. Bij deze situatie is er sprake van onmacht en moeten wij de kwaliteit van onze planten waarborgen.

Transport & bezorgmoment

Bestelde planten en/of accessoires worden zorgvuldig voorbereid op verzending. Onze vervoerder, DPD, bezorgt tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een track & trace mail. In deze e-mail zou je eventueel nog je bezorgadres kunnen wijzigen of je aangeven dat de chauffeur het pakket ergens rondom het huis mag neerleggen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending van planten en plantaccessoires binnen Nederland: €5,95
Verzending van één enkel brievenbusproduct binnen Nederland: €4,95
Verzending van planten en plantaccessoires naar België: €5,95
Bij bestellingen vanaf €50,- is verzending gratis binnen Nederland en België.

Alle tarieven zijn incl. BTW.

Bezorgen jullie tijdens vorst?

Bij strenge vorst is er een verhoogd risico op kouschade tijdens het transport. Het kan dan voorkomen dat we jouw bestelling een dag of enkele dagen later moeten bezorgen. Bij deze situatie is er sprake van onmacht en moeten wij de kwaliteit van onze planten waarborgen.

Levertijden Nederland

Tijdens het afrekenen kun je zien wat het eerstvolgende levermoment is.
Als die dag niet uit komt voor jou dan kies je gewoon een andere dag in de checkout. Over het algemeen geldt dat bestellingen die worden geplaatst voor 12:00u dat deze de volgende dag geleverd kunnen worden.

Ik ben niet thuis op het moment van bezorging, wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt er altijd geprobeerd om de bestelling bij de buren af te leveren. Indien aflevering bij de buren niet mogelijk is, neemt onze bezorgdienst het pakket weer mee terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter in de brievenbus. Hierop staan de gegevens van de buren bij wie het pakket is bezorgd of instructies voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment.
Je ontvangt hier ook een notificatie van per e-mail.

Wat moet ik doen als mijn pakket vertraagd is?

Wij doen er samen met onze vervoerder alles aan om alle bestellingen volgens afspraak te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden of feestdagen mogelijk voorkomen dat er vertraging ontstaat. Taxusdirect.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de vervoerder. Meld het alsjeblieft wel aan ons, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en verbeteren.

Transport & bezorgmoment

Bestelde planten en/of accessoires worden zorgvuldig voorbereid op verzending. Onze vervoerder, DPD, bezorgt tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een track & trace mail. In deze e-mail zou je eventueel nog je bezorgadres kunnen wijzigen of je aangeven dat de chauffeur het pakket ergens rondom het huis mag neerleggen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending van planten en plantaccessoires binnen Nederland: €5,95
Verzending van één enkel brievenbusproduct binnen Nederland: €4,95
Verzending van planten en plantaccessoires naar België: €5,95
Bij bestellingen vanaf €50,- is verzending gratis binnen Nederland en België.

Alle tarieven zijn incl. BTW.

Bezorgen jullie tijdens vorst?

Bij strenge vorst is er een verhoogd risico op kouschade tijdens het transport. Het kan dan voorkomen dat we jouw bestelling een dag of enkele dagen later moeten bezorgen. Bij deze situatie is er sprake van onmacht en moeten wij de kwaliteit van onze planten waarborgen.

Levertijden Nederland

Tijdens het afrekenen kun je zien wat het eerstvolgende levermoment is.
Als die dag niet uit komt voor jou dan kies je gewoon een andere dag in de checkout. Over het algemeen geldt dat bestellingen die worden geplaatst voor 12:00u dat deze de volgende dag geleverd kunnen worden.

Ik ben niet thuis op het moment van bezorging, wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt er altijd geprobeerd om de bestelling bij de buren af te leveren. Indien aflevering bij de buren niet mogelijk is, neemt onze bezorgdienst het pakket weer mee terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter in de brievenbus. Hierop staan de gegevens van de buren bij wie het pakket is bezorgd of instructies voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment.
Je ontvangt hier ook een notificatie van per e-mail.

Wat moet ik doen als mijn pakket vertraagd is?

Wij doen er samen met onze vervoerder alles aan om alle bestellingen volgens afspraak te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden of feestdagen mogelijk voorkomen dat er vertraging ontstaat. Taxusdirect.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de vervoerder. Meld het alsjeblieft wel aan ons, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en verbeteren.

Hoe plant je een taxus?

 

Lorem ipsum
Deze tekst bevat placeholder tekst die wordt gebruikt als tijdelijke invulling voor een ontwerp of lay-out. Het doel van deze tekst is om de aandacht te vestigen op de vormgeving en het ontwerp van een document, website of ander soort medium.

Lorem ipsum
Deze tekst bevat placeholder tekst die wordt gebruikt als tijdelijke invulling voor een ontwerp of lay-out. Het doel van deze tekst is om de aandacht te vestigen op de vormgeving en het ontwerp van een document, website of ander soort medium.

Lorem ipsum
Deze tekst bevat placeholder tekst die wordt gebruikt als tijdelijke invulling voor een ontwerp of lay-out. Het doel van deze tekst is om de aandacht te vestigen op de vormgeving en het ontwerp van een document, website of ander soort medium.

Lorem ipsum
Deze tekst bevat placeholder tekst die wordt gebruikt als tijdelijke invulling voor een ontwerp of lay-out. Het doel van deze tekst is om de aandacht te vestigen op de vormgeving en het ontwerp van een document, website of ander soort medium.

Lorem ipsum
Deze tekst bevat placeholder tekst die wordt gebruikt als tijdelijke invulling voor een ontwerp of lay-out. Het doel van deze tekst is om de aandacht te vestigen op de vormgeving en het ontwerp van een document, website of ander soort medium.

 

Neem contact met ons op

Wij horen graag van je! Vul onderstaand formulier in.

Contact Form Demo