Levertijden Nederland
Tijdens het afrekenen kun je zien wat het eerstvolgende levermoment is.
Als die dag niet uit komt voor jou dan kies je gewoon een andere dag in de checkout. Over het algemeen geldt dat bestellingen die worden geplaatst voor 12:00u dat deze de volgende dag geleverd kunnen worden.
Ik ben niet thuis op het moment van bezorging, wat nu?
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt er altijd geprobeerd om de bestelling bij de buren af te leveren. Indien aflevering bij de buren niet mogelijk is, neemt onze bezorgdienst het pakket weer mee terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter in de brievenbus. Hierop staan de gegevens van de buren bij wie het pakket is bezorgd of instructies voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment.
Je ontvangt hier ook een notificatie van per e-mail.
Wat moet ik doen als mijn pakket vertraagd is?
Wij doen er samen met onze vervoerder alles aan om alle bestellingen volgens afspraak te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden of feestdagen mogelijk voorkomen dat er vertraging ontstaat. Taxusdirect.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de vervoerder. Meld het alsjeblieft wel aan ons, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en verbeteren.